2009.05.06. 18:06 miss.flash

Lemezjátszó játszik a lemezjátszón - Tocadisco-interjú

Mert ez a művészneve a német Roman Boërnek. A csaja spanyol, ő nevezte el anyanyelvén tocadiscónak, azaz lemezjátszónak. Valószínűleg azért szex közben nem ezt duruzsolja a fülébe...

 

Interjú a Sensation sajtóanyagából:


Dj-ként állandóan úton vagy. Hogyan viseled a rengeteg utazást?
Tocadisco: Igazából nem olyan megerőltető ez számomra, már megszoktam az állandó mozgást. Egyébként meg szeretek utazni, ezért sem zavar a dolog.

Miként fejleszted magad szakmailag?

Rengeteg zenei magazint és a produceri munkámat fejlesztő könyvet, kiadványt olvasok.

Ha visszatekintesz dj-karriered kezdetére, tapasztalsz a stílusodat érintő változásokat?

Attól függ, hogyan nézzük. Van bármi, amiben az ember jelentősen megváltozik? Pont a múltkor gondolkoztam ezen, és arra jutottam, hogy ugyanazt teszem, amit az elején, csak már egy másik dimenzióba léptem.

Számos különböző helyszínen lépsz fel: kis klubokban, tematikus partykon, hatalmas csarnokokban és fesztiválokon is megfordulsz. Mennyire kell különböző módon megfogni ezeket a bulikat? Hogyan készülsz fel erre?
Valóban minden party különböző. Minden attól függ, mekkora helyen és milyen összetételű közönségnek kell játszani. Általában a fellépés napján írok ki lemezeket, töltök le új számokat, és van, hogy még akkor bele is nyúlok a letöltött zenékbe.

Játszottál már Magyarországon?

Igen, egyszer felléptem a Budapest Parádén.

Mit vársz a május 16-i budapesti partytól?

Nagyszerű lesz, mint minden Sensation.
 

Visszaszámlálás, még ennyi van hátra:

süti beállítások módosítása