2009.05.15. 21:10 miss.flash

Sander van Doorn is válaszolt

A dj-knél egész évben szezon van, így folyamatosan úton vannak, nem fárasztó ez? Nem vesz ki sokat az emberből?
Sander van Doorn: Hát igen, utálok úton lenni, utálok várakozni és sorban állni a reptéren, dj-zni szeretek, de azt nagyon. Sajnos az árnyoldalai is hozzátartoznak az egészhez.

Hogyan tudsz megújulni, miből szerzed az inspirációt?
Folyamatosan azon vagyok, hogy friss sounddal álljak elő. Sok-sok zenét meghallgatok, és mint egy tál szőlőből, kicsippentem azokat a részeket, amelyek megfognak.

Ugyanazt a zenét játszod most is, mint a pályád elején?
Sok dolog megváltozott a zenében és a technikában mióta a szakmában vagyok. Ezeket figyelemmel követem, de az alapok nem változnak: készítek egy tracket a stúdióban aztán kipróbálom, hogyan működik egy bulin.

A legkülönbözőbb helyeken kell jó hangulatot csinálnod – kis klubban, hatalmas fesztiválon, tematikus bulikon, hogy lehet ezekre felkészülni?
Igen, minden party más és minden partynak másmilyennek is kell lennie, szerencsére nem vagyok egy ilyen zárkózott, vaskalapos ember, szeretem kihasználni a saját változatosságomat-egyéniségemet a zenében, és ez általában bejön.

Jártál már Magyarországon? Milyen lesz szerinted a budapesti Sensation?
Sander Van Doorn: Soha nem voltam Magyarországon, de ezen mindenképp változtatnom kell. Úgyhogy irány a Sensation!
 

Visszaszámlálás, még ennyi van hátra:

süti beállítások módosítása